Wednesday, April 16, 2008

Apa Aku Buat Bila Tersangat Lapang

Main My Heritage. Dulu, kawan aku suka main My Heritage. Ibu jari boyfriend dia termasuk dalam gambar. My Heritage cakap ibu jari boyfriend dia mirip kepada muka Angelina Jolie.

Dalam entri lama aku, Jack Black menjadi mangsa.


Kini, Chucky.


So kids, don't be afraid of Chucky. Ada kemungkinan dia adik Rachel McAdams (heroin The Notebook, The Hot Chick, etc).


Aku jumpa video
the first dwarf soccer team in the world (maybe) yang berasal dari Brazil dan memanggil diri mereka The North Giants. Purata ketinggian mereka 4 kaki sahaja. Gempak juga mereka bermain. Kalau main dengan pasukan kita, tak tahulah pasukan yang mana akan menang.


Aku tengok star player dia macam comel juga.

5 comments:

broken_nigina said...

:LOL:
gua pon kadang-kadang buat aktiviti yang sama.

anakabah said...

Aku pernah kena Britney Spears. WTF.

magenta said...

Britney Spears lepas baru cukur rambut? *senyuman understanding macam icon smiley YM*

Z said...

hahaha. mmg betul2 lapang la ni eh.

so sape2 yg letak widget ni kt profile should register in their head that it's totally stupid and unreliable. haha.

I kalau terlampau lapang, i copy paste album art kat iTunes.

at least when a song is playing, adela jgk serinya iTunes tu.

some of them really represent pure art.

magenta said...

Lapang gila. Off 5 bulan.

Baru prolonged my stay 3 bulan in a foreign land and I have no driving license. You'll see me often here in the virtual world.